tisdag 27 november 2012

Min fina häst har fått melanom.....

Ja då har min fina häst fått melanom samma som sin mor och andra gamla släktingar hon är släkt med de riktigt "gamla" hingstarna i detta land hennes mamma född 1977 dog för två år sedan 33 år gammal hon var efter Apollo  född 1968 vars papppa Suliman 446 född 1954 och med en farmor Dinette 6051 uppföd av Birgitta Bentzer,avelsrådgivare på Flyinge, Dinette var efter Istambul 356 född ?1951?..iallafall var hon släkt med Benhur som var skimmel liksom han hade melanom på svansen...Nu har ju jag denna förträffliga Bart Smyht till min vänskara och han är EBT healer utbildad av Dr.kam Yuen, från Kina, i EBT metod Mastery och även jag har gått två kurser..och nu har han behandlat min ögonsten för melanom och bullorna/klumparna på svansen har börjat minska samt att jag kan behandla lite själv så fortsättning följer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar