onsdag 14 november 2012

då var de dax igen...behandling av Bart Smyth

De är helt otroligt att de kan gå så fort att bli bra igen har skrivit en del om denna toppen man Bart Smyth, ni som inte läst tidigare har inte hör att jag fick en häst rullande över mig för några år sedan och varit jätte dålig inte kunat gå ordentligt eller sitta och vårst inte kunna rida och tävla som har varit mitt liv i många år innan händelsen..och s¨träffade jag på Bart Smyth genom vänner och en hel värld ändrade sig efter en behandling kunde jag ta bort mina käppar som jag använt av och till i 5 år de låer lite som Jesus när han sa till den lame manden ta din säng och gå...så är det i alla fall..nu har jag behandlat mina stakars höfter och nu sitte jag i sadel som aldrig för och de gör inte ont nånstans jag sitter till och med bättre än före olyckan helt otrligt så HURRA HURRA för Bart som nu finns i Tyskland på arbets resa men de går att maila honom och hälsa från min blogg han vet att jag skriver här www.bartsmyth.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar